mmmmmmmmmmm

Tja! har precis hoppat in i min mysiga pyjamas, vilket behövs nu när det är kallt ute! Har duschat och bombat mig med hårinpackning eftersom det behövs till mitt schletna hår som jag plattar sönder varje dag :) Har även proppat i mig två sömntabletter på grund av att jag t.o.m sover i skolan! haha. Lyssnar på soft musik och har börjat bli skit trött! annars vid den här tiden skulle jag ha varit i stan nu, men känner att jag behöver vila bort allt så börjar vi komma hem sent imorgon ist! haha. Tänkte skriva vilka bloggar jag läser!

Paow.se
Dessie.se
Kissies.se
Kenzas.se (kollar bara bilderna eftersom hon är så jävla vacker!)
Belleofsweden.blogg.se
Gaybloggen.com
Rahlenfeldt.se
Nattstad.se/babysenorita
Inesa.blogg.se
Marceloo.blogg.se
finest.se/falsksanning
guldbraand.blogg.se

De läser jag varje dag! :) Den bloggen som jag tycker om mest av alla är baby senoritas! Varför? De vet jag inte.. Kanske för att hon bor nära mig och är en go göteborgare! Driver mycket och har skön humor! kolla hennes video när hon doppar huvudet i oboy :)! ahah. Ne nu ska jag dricka varm oboy, ciao!

Kommentarer
Postat av: Marcelo

Baby, du läser min blogg! ;-) <3

2009-11-19 @ 00:41:22
URL: http://marceloo.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg :)

2009-12-09 @ 21:56:28
URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/
Postat av: guldbrand

va söt du är :D

2010-03-16 @ 20:56:02
URL: http://guldbraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0