ohmy..

Tja! Har så jävla ont i käften så att jag inte ens orkar vara uppe längre. Anyway.

Idag: Mamma gjorde en skit god frukost på morgonen med te och massa andra godsaker! Sen senare mot kvällen så åt jag, lotta, mamma cissi & lottas morsa på en kinaresturang sen skulle det vara hemmakväll med chips och massa andra godsaker men stack ut med Carolin och träffade folk från internet, höll på att dö av skratt. Alla sitter
i busskuren och håller käften hahahahahahaha shit inte skratta så mycket på länge! Sen stack jag hem och nu regnar det ute.. äckliga pissväder.

Imorgon så kommer jag kanske att sova hos Lisen, vet dock inte vad vi ska göra, sen på måndag så ska vi sova hos mig för att jag är ensam hemma tills tisdag eftermiddag och ja hatar att vara ensam hemma!

Nu ska jag sova, det ömmar i min käft, puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg blogg!

2009-11-15 @ 16:31:04
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0