zomg

Kom precis hem, varit ute först med carro & sedan med jonna. Har skit ont i fötterna eftersom jag går typ hela dagarna utan att vila, bara rör på mig hela tiden. Har också beslutsångest!!! Vet inte om jag ska behålla min hårfärg eller bli mörkhårig.. åååh panik! Så är det stockholm nästa helg med brudarna :) Vi ska supa, gå på krogen, träffa folk & ja.. ba softa (: palla piss skövde och piss göteborg lixom?! Fyller även 18 om 6 dagar, weeeeeeei! Längtar.. vet inte vad fan jag ska skriva mer eftersom inget intressant händer. Mitt löshår matchar iaf min hårfärg nu och jag ska nog ha på mig det imorgon (: & då kanske jag ska träffa en brud jag snackat med på internet ett tag irl :D Aja, ska fan ta några mackor och dricka varm oboy! mumz. Köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0